Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبارموبایل و لپتاپ

دانلود والپیپر macOS 13 Ventura و iOS 16 برای تمام دستگاه‌ها

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همانطور که احتمالاً در جریان هستید، اپل به تازگی از سیستم‌های جدید خود برای دستگاه‌های آینده از جمله مک، آیفون و اپل واچ رونمایی کرد. یکی از نکات جذاب و همیشگی راجع به این موارد مربوط به والپیپرهای آن‌ها است که بسیاری از کاربران تمایل دارند آن‌ها را به عنوان پس‌زمینه گوشی یا دستگاه خود استفاده کنند. در ادامه همراه لیون تک باشید.

والپیپر جدید macOS 13 Ventura در دو گزینه روشن و تاریک به همراه والپیپر iOS 16 و iPadOS 16 هم‎‌اکنون نسخه بتا در دسترس بوده، اما بصورت جداگانه هم می‌توان از آن روی سایر دستگاه‌ها هم استفاده کرد.

دانلود والپیپر macOS 13 Ventura و iOS 16 برای تمام دستگاه‌ها

سیستم عامل macOS Ventura با کلی ویژگی جدید قرار است در نسل آینده مک‌های اپل مورد استفاده قرار بگیرد. اگر جزو کسانی هستید که قصد دانلود نسخه بتا را ندارید و فقط می‌خواهید دستگاه شما حال و هوای سیستم عامل جدید را داشته باشد، در ادامه می‌توانید والپیپر مخصوص macOS Ventura و iOS را دانلود کنید.

این تصاویر روی نمایشگر گوشی و تبلت زیبا بنظر می‌رسند. این والپیپرها هم‌اکنون روی آیپد، آیفون، مک و حتی کامپیوتر و گوشی‌های آندروییدی نیز قابل استفاده است.

دانلود والپیپر macOS 13 Ventura

دانلود والپیپیر  iOS 16 و iPadOS 16

اپل سعی کرده برای جدیدترین بروزرسانی نرم افزاری خود از ویژگی‌های منحصر به فرد و بعضاً جدیدی استفاده کند تا تجربه بسیار بهتری را نسبت به نسل قبل به کاربران ارائه کند. در صورتی قصد دارید نسخه بتای macOS 13 Ventura یا iOS 16 و iPadOS 16 دانلود کنید، بهتر است ابتدا به مقالات زیر نگاهی داشته باشید:

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا